In prezent in intersectiile bulevardului Theodor Pallady cu Drumul Intre Tarlale si strada Balta Albina circulatia autovehiculelor se desfasoara cu amenajare de tip sens giratoriu, relatia la stanga cedand trecerea pentru traficul ce se desfasoara in lungul bulevardului.

Pentru intersectia Theodor Pallady si Drumul Intre Tarlale, directia prioritara este in lungul bulevardului pentru care sunt amenajate neintrerupt doua benzi de circulatie pe sens. Pentru
viraj la stanga, respectiv intoarcere – relatii care cedeaza trecerea – sunt amenajate benzi de circulatie de tip giratoriu, unde vehiculele pot astepta momentul in care pe sensul prioritar nu mai trec autovehicule. Pentru nodul de circulatie situat pe bulevardul Theodor Pallady in dreptul strazii Balta Albina, directia prioritara este in lungul bulevardului pentru care sunt amenajate neintrerupt trei benzi de circulatie pe sens. Pentru viraj la stanga, respectiv intoarcere – relatii care cedeaza trecerea – sunt amenajate trei benzi de circulatie de tip giratoriu cu diametrul interior 40m, unde
vehiculele pot astepta momentul in care pe sensul prioritar nu mai trec autovehicule.
Circulatia pietonala prin cele doua noduri rutiere este ingreunata din cauza numarului mare de vehicule ce tranziteaza zona, iar un traseul sigur si care sa nu fragmenteze fluxul auto este greu de gasit in configuratia actuala, fiind necesara o separare a directiilor de mers pe verticala. Pentru a traversa bulevardul Theodor Pallady pietonii nu au zone de traversare amenajate conform directiilor de interes, fiind obligati sa parcurga distante suplimentare si in felul acesta unii dintre ei au tendinta de a scurta aceste spatii recurgand la incalcarea regulilor de circulatie.
Relatiile la stanga sunt reglementate prin indicatoare cedeaza trecerea avand si semaforizare pe bulevadul Theodor Pallady in cazul intersectiei din dreptul strazii Balta Albina. Ambele intersectii beneficiaza in prezent de instalatii de iluminat stradal si de colectare si evacuare a apelor pluviale.

Soluția proiectată
Pentru eliminarea disfuncționalităților existente (viteză redusă de circulație) și în vederea creșterii accesibilității în zona studiată, prin proiect s-a prevăzut realizarea unui pasaj cu 7
deschideri si cu o parte carosabila de 14.00 m (două benzi de circulație pe fiecare sens de circulație) si realizarea tuturor legaturilor la sol cu strazile invecinate.
Pentru asigurarea tuturor legăturilor la sol s-au prevăzut bretele de legătură, cu câte două benzi de circulație pe fiecare sens, lățimea benzii de circulație fiind de 3,50 m. Cu excepția
sectoarelor din dreptul rampelor unde există doar o banda pe sens de deplasare cu lățimea de 4,50 m. Toate bretelele de legătură vor fi încadrate de borduri si trotuare. Totodată, la intersecția cu străzile Drumul între Tarlale și respectiv strada Uzinei, s-a prevăzut sub pasajul nou proiectat un sens giratoriu (de formă ovoidală) cu două benzi de circulație, lățimea părții carosabile fiind de 7,00 m.

Realizarea unui pasaj suprateran, pe directia bulevardului Theodor Pallady pentru degrevarea traficului la sol in intersectia acestuia din dreptul strazii Drumul Intre Tarlale, si inchiderea relatiilor la stanga pentru nodul de circulatie amenajat in prezent in dreptul strazii Balta Albina. Pasajul suprateran este pozitionat prin mijlocul intersectiei de tip giratoriu in lungul bulevardului Theodor Pallady, la intrarea in municipiul Bucuresti dinspre autostrada A2 (Bucuresti – Constanta) in dreptul strazii Drumul Intre Tarlale, fiind amenajat la 4 benzi – doua pe sens de deplasare, are o lungime totala de = 345.50m.
Pasajul preia cele doua benzi prioritare care traverseaza in prezent intersectia in discutie si le separa denivelat fata de celelalte relatii din nodul rutier, lasand traficul la sol sa se desfasoare liber fata de aceste relatii. In felul acesta intersectia se va putea amenaja in mod corect, adica prioritatea va fi de partea celor ce se afla deja in intersectie si doresc sa o paraseasca, centrul ei fiind eliberat in permanenta si blocajele fiind eliminate, iar relatia in lungul bulevardului se va desfasura fara intrerupere.
Infrastructurile pasajului reprezentate de rampele de acces si pilele de sustinere a suprastructurii, nu vor influenta negativ structurile rutiere deja amenajate. Pilele pasajului se vor pozitiona in spatiile verzi actuale numai fundatia rampelor necesitand desfacerea amenajarilor existente pe lungimea lor si refacerea structurii rutiere a bulevardului la capete, cu pastrarea unei benzi de acces la sol si dezvoltarea sectiunii zonei carosabile pana la geometria actuala a intersectiei.
Trotuarele de acces pietonal se vor mentine, fiind amenajate zone de traversare conform punctelor de interes. Sistemele de iluminat stradal si canalizare pluviala se vor adapta/reface pe zonele afectate.
In plan incepe cu un aliniament de 8.77m, o curba de raza 500m si lungime a arcului de cerc de 37.87m, continua cu un aliniament de 164.29m urmat de o curba de raza 150m si lungime
a arcului de cerc de 12.07m si se termina cu un aliniament de 122.50m In sectiune transversala are partea carosabila de 3.90+3.50+1.00+3.50+3.90 = 15,80m cu doua grinzi de sustinere a parapetelor metalice de siguranta de tip H4b de 90cm fiecare si o latime totala de 18.54m. Sensurile de deplasare vor fi separate prin intermediul unor parapete din elemente prefabricate din beton arnat de tip New Jersey, asezate pe partea carosabila in axul pasajului interconectate intre ele. Infrastructurile sunt fundate indirect prin intermediul unor piloti forati de diametru 1.08m, si lungimea fisei 20m, solidarizati la partea superioara cu radiere din beton armat si elevatii de tip stalpi cu sectiune circulara – diametru 1.80m – si rigle de sustinere a suprastructurii realizate de asemenea din beton armat. Suprastructura se propune din pachete de grinzi prefabricate din beton armat precomprimate cu armatura preintinsa si inaltime 95cm