Pasajele sunt amplasate de o parte si de alta a bulevardului pe directia carosabilului actual, sunt in aliniament, iar in profil longitudinal sunt de tip „spinare de magar”.
In sectiune transversala avem o latime totala carosabila de 3.90+3.90 = 7,80m cu doua grinzi de sustinere a parapetelor metalice de siguranta de tip H4b de 67cm fiecare si o latime totala de 10m
Infrastructurile sunt fundate indirect prin intermediul unor piloti forati de diametru 1.08m, si lungimea fisei 25m, solidarizati la partea superioara cu radiere din beton armat si elevatii de tip stalpi cu sectiune circulara – diametru 1.80m – si rigle de sustinere a suprastructurii realizate de asemenea din beton armat.
Suprastructiurile se propun din pachete de grinzi prefabricate din beton armat precomprimate cu armatura preintinsa si inaltime 95cm.
Pasajele vor avea ca echipare urmatoarele:
- aparate de reazem din neopren
- dispozitve antiseismice
- rosturi de dilatatie
- hidroizolatie specifica pentru poduri
- parapete de siguranta metalici tip H4b – W5
- sistem de iluminat
Inaltimea libera = 5m si 6m de sub deschiderile unde este necesar accesul autoveculelor sau respectiv tramvaielor pe sub acesta, rampele pasajului fiind prevazute cu pante, pentru o accesare confortabila si sigura.
Rampele pasajelor vor fi realizate in tronsoane de 5m, din ziduri de sprijin de beton armat fundate direct prin radiere de beton armat si vor avea la interior structura rutiera asezata pe materiale granulare de umplutura.
Rampele, hidroizolate la interior, sunt prevazute cu sistem de evacuare a apelor din zona fundatiei structurii rutiere si vor avea la coronament parapete metalice de siguranta tip H4b, prinse pe o grinda din beton armat
Intreaga sistematizare verticala a investitiei propuse se va face cu pante catre dispozitivele de colectare si ecavuare a apelor pluviale (guri de scurgere)
Amenajarea la sol va cuprinde in principal o intersectie tip sens giratoriu si zonele de racordare a rampelor la bulevardul Theodor Pallady, cu amenajarile corespunzatoare.
Suprafata totala ocupata de lucrarile propuse este de = 21 785mp, si cuprinde pasajele, racordarile acestora la carosabilul existent si amenajarile la sol aferente..
Reglementarile privind conditiile de amplasare, dimensionare, conformare si deservire edilitara sunt conforme cu prevederile Regulamentului Zonal de Urbanism aferent PUZ Sector 3.